ΔΗΜΟΣ ΝΦ-ΝΧΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Νέα Φιλαδέλφεια Νέα Χαλκηδόνα Πολιτών Πολιτεία – Γιάννης Βούρος: Ορισμένες οφειλόμενες απαντήσεις

Νέα Φιλαδέλφεια Νέα Χαλκηδόνα Πολιτών Πολιτεία – Γιάννης Βούρος: Ορισμένες οφειλόμενες απαντήσεις

Αισθανόμαστε την ανάγκη να απευθυνθούμε προς όλες τις συμπολίτισσές μας και προς όλους τους συμπολίτες μας και να τους ενημερώσουμε για ορισμένα, κατά την άποψη των στελεχών της Ανεξάρτητης Δημοτικής μας Παράταξης, σημαντικά θέματα και ζητήματα, που αναδείχθηκαν στην τοπική επικαιρότητα τις τελευταίες ημέρες.

Όσον αφορά τους ελεύθερους χώρους.

Είναι πάγια θέση μας πως κάθε τετραγωνικό μέτρο ελεύθερου χώρου – χώρου πρασίνου στο Δήμο μας, συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μας, των κατοίκων της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέας Χαλκηδόνας. Συμβάλει στο να έχουμε μία πόλη όμορφη, σύγχρονη, περιποιημένη, μία πόλη που θα χαίρεσαι να ζεις.

Σε αυτό το πλαίσιο η Δημοτική Αρχή διεκδίκησε και διεκδικεί κάθε διαθέσιμο χρηματοδοτικό εργαλείο, για την απόκτηση ελεύθερων / κοινόχρηστων χώρων.

Συγκεκριμένα η σημερινή δημοτική αρχή εξασφάλισε, ξεκινώντας την σχετική διαδικασία, από το Πράσινο Ταμείο 996.790 € για την απαλλοτρίωση 2.925,34τ.μ. στην περιοχή Μπριτάνια επί της οδού Π. Κωνσταντίνου (για τη χρηματοδότηση της απαλλοτρίωσης στα Κ.Χ. 2 και 3, στην περιοχή Μπριτάνια, φερόμενης ιδιοκτησίας του υπό σύσταση ιδρύματος «ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΡΕΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΦΙΛΙΑΣ»).

Αυτό ήταν το πρώτο βήμα. Ακολουθούν καλώς ή κακώς…, και με βάση τη νομοθεσία αρκετά ακόμη βήματα, ώστε ο χώρος να περάσει στην ιδιοκτησία του Δήμου (αποδοχή του ποσού από τους φερόμενους ιδιοκτήτες κοκ).

Έμπειρα στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου μας εκτιμούν ότι για να ολοκληρωθεί η διαδικασία μπορεί να χρειαστούν ακόμη και δύο (2) έτη.

Μας κάνει λοιπόν ιδιαίτερη εντύπωση πως έμπειροι αυτοδιοικητικοί δεν γνωρίζουν τα παραπάνω και προσπαθούν να δημιουργήσουν εντυπώσεις με βαρύγδουπους τίτλους σε ανακοινώσεις τους και δελτία τύπου.

Πέραν αυτών, έχει τεθεί στο δημόσιο διάλογο στην πόλη μας, η πρόταση για την αξιοποίηση ελεύθερων οικοπέδων, τα οποία, σε συνεννόηση πάντα με τους ιδιοκτήτες τους, θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την δημιουργία μικρών ή μεγαλύτερων χώρων στάθμευσης σε σημεία του Δήμου.

Η συγκεκριμένη πρόταση αρχικά μας βρίσκει σύμφωνους και αξίζει να εξεταστεί ενδελεχώς, ώστε να μπορέσουμε σε δεύτερη φάση να αναφερθούμε στους τρόπους με τους οποίους μπορεί να γίνει πράξη και να εφαρμοστεί (χρηματοδοτικά εργαλεία, κλπ).

Επίσης, επειδή το τελευταίο διάστημα έχει «ανοίξει» στην πόλη μας μία κουβέντα περί δημοσκοπήσεων, οφείλουμε ενδεικτικά να αναφέρουμε ορισμένα σημεία που διέπουν τις δημοσκοπήσεις και τις ξεχωρίζουν από «δημοσκοπήσεις».

Οι δημοσκοπήσεις/έρευνες κοινής γνώμης οφείλουν να τηρούν απαρέγκλιτα την ισχύουσα νομοθεσία, καθώς και τις διατάξεις του Διεθνούς Κώδικα Δεοντολογίας για την Πρακτική της Ερευνάς Αγοράς και της Κοινωνικής Έρευνας του ICC/ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ.

Ως τρόπος καταγραφής της πρόθεσης ψήφου ή της δήλωσης της δοθείσας ψήφου νοείται η μέθοδος με την οποία αποτυπώνεται η δήλωση πρόθεσης ψήφου ή η δοθείσα ψήφος του ερωτώμενου. Η δήλωση πρόθεσης ψήφου ή η δήλωση της δοθείσας ψήφου καταγράφεται με τις επιστημονικά αποδεκτές μεθόδους, όπως αυτές αναφέρονται στους κανόνες του Διεθνούς Κώδικα Δεοντολογίας για την Πρακτική της Έρευνας Αγοράς και της Κοινωνικής Έρευνας (International Code of Marketing and Social Research Practice), του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Κοινής Γνώμης και Έρευνας Αγοράς (ICC/ESOMAR) και του κώδικα δεοντολογίας του Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (Σ.Ε.Δ.Ε.Α.), όπως εκάστοτε ισχύουν.

Παραθέτουμε το Άρθρο 4 του Ν. ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 3603 (ΦΕΚ Α΄ 188/8.8.2007) – Ρύθμιση θεμάτων δημοσκοπήσεων, για να γνωρίζουν ακριβώς οι συμπολίτισσές μας και οι συμπολίτες μας το πλαίσιο που διέπει μία έρευνα κοινής γνώμης – δημοσκόπηση.

Δημοσιοποίηση δημοσκοπήσεων:

 1. Η δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων των δημοσκοπήσεων πρέπει να συνοδεύεται από τα ακόλουθα στοιχεία:

α) την επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση,

β) την επωνυμία ή το όνομα του εντολέα της δημοσκόπησης,

γ) το σκοπό της δημοσκόπησης,

δ) τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δείγματος,

ε) το μέγεθος του δείγματος και τη γεωγραφική του κάλυψη,

στ) το χρονικό διάστημα και το έτος συλλογής των στοιχείων,

ζ) τη μέθοδο δειγματοληψίας,

η) τη μέθοδο συλλογής των στοιχείων,

θ) το τυπικό στατιστικό σφάλμα σε σχέση με τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης,

ι) τις ελάχιστες βάσεις του δείγματος σε σχέση με τον αριθμό των

ερωτώμενων,

ια) τις παραμέτρους της στατιστικής στάθμισης του δείγματος,

ιβ) την πλήρη διατύπωση των ερωτήσεων που δημοσιοποιούνται και

ιγ) το συμπέρασμα, δηλαδή τη θέση του φορέα ή της επιχείρησης δημοσκόπησης επί των αποτελεσμάτων της.

 2. Κατά τη δημοσιοποίηση αποτελεσμάτων δημοσκοπήσεων από τα έντυπα μέσα ενημέρωσης αναφέρονται τα στοιχεία της παραγράφου 1. Τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, κατά τη δημοσιοποίηση της δημοσκόπησης, πρέπει να αναφέρουν υποχρεωτικά τα στοιχεία α`, β`, ε`, στ`, θ` και ι` της παραγράφου 1. Ειδικώς, τα στοιχεία ιβ` και ιγ` της παραγράφου 1 αναφέρονται κατά τη δημοσιοποίηση αποτελεσμάτων από τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, εφόσον είναι εφικτό. Σε αντίθετη περίπτωση, η διατύπωση της ερώτησης ή του συμπεράσματος του φορέα ή της επιχείρησης δημοσκόπησης επί των αποτελεσμάτων της που θα δημοσιοποιηθούν πρέπει να συμφωνείται με τον φορέα ή την επιχείρηση δημοσκόπησης.

 3. Κατά τη δημοσιοποίηση των δημοσκοπήσεων πρέπει να γίνεται μνεία αν αυτή διενεργήθηκε με τη χρήση κάλπης ή όχι και αν αυτή θεωρείται ενδεικτική ή όχι, κατά την έννοια της παραγράφου 7 του άρθρου 3 του παρόντος.

 4. Δημοσκοπήσεις οι οποίες δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 2 δεν δημοσιοποιούνται.

 5. Η δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων των δημοσκοπήσεων πρέπει να γίνεται κατά τρόπο αντικειμενικό. Απαγορεύεται η αποσπασματική αναφορά στα αποτελέσματα μιας δημοσκόπησης, ιδίως κατά τρόπο που να παραπλανά τον πολίτη σε σχέση με τα αποτελέσματα της. Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης πρέπει να διακρίνονται σαφώςαπό τυχόν εκτιμήσεις ή αναλύσεις του φορέα ή της επιχείρησης δημοσκόπησης ή τουμέσου ενημέρωσης. Ο φορέας ή η επιχείρηση δημοσκόπησης ή το μέσο ενημέρωσηςοφείλουν να περιγράφουν συνοπτικά τη μέθοδο που εφαρμόστηκε για την εκτίμησητων αποτελεσμάτων.

Όλα τα παραπάνω (και πολλά ακόμη) μπορεί να τα αναζητήσει ο οποιοσδήποτε στην ιστοσελίδα του ΣΕΔΕΑ (σύλλογος εταιρειών δημοσκόπησης και έρευνας αγοράς).

Εν κατακλείδι, για αυτά, αλλά και για όλα τα θέματα της επικαιρότητας που απασχολούν τους συνδημότες μας, για όλα όσα πέτυχε η σημερινή δημοτική αρχή στα πρώτα 3,5 περίπου χρόνια της θητείας της, καθώς και για όλα εκείνα που προγραμματίζουμε για την επόμενη αυτοδιοικητική περίοδο, θα μπορούσε σε χρόνο που θα συμφωνηθεί από όλες τις παρατάξεις που θα συμμετάσχουν στις προσεχείς δημοτικές εκλογές να πραγματοποιηθούν ανοιχτοί διάλογοι (debates), αρχικά με εκπροσώπους των δημοτικών παρατάξεων και σε δεύτερη φάση ΚΑΙ με τους έξι (6) υποψηφίους Δημάρχους.

Είναι μία πρόταση που την καταθέτουμε δημόσια, σήμερα, δύο (2) μήνες πριν τις εκλογές. Επισημαίνουμε δε, πως θα είμαστε σύμφωνοι με οποιονδήποτε συντονιστή – δημοσιογράφους προταθούν από τις υπόλοιπες δημοτικές παρατάξεις που πρόκειται να διεκδικήσουν την ψήφο των συμπολιτών μας.

Η μόνη προϋπόθεση που θέτουμε στο τραπέζι, είναι η συμμετοχή σε αυτές τις συζητήσεις των εκπροσώπων και των έξι (6) δημοτικών παρατάξεων.
Ιστοσελίδα παράταξης: www.politonpoliteia.grE-mail: politwnpoliteia@gmail.com

</